Early morning - Going around in Antony Morato

I am the kind of boy who wake up late.

I am actually a very productive person in the morning and above all in the night. I don't really understand why. The way my body system functions I guess.. Will also be this one the reason why I am not be able to wake up before 10 a.m?!

But at the same time, I have to admit, there is nothing better than waking up early in the morning. The day seems to start in a different way. The fresh air, the birds chirping, the abundant breakfast, not having to do things in a hurry..

I had a relax Sunday. My usual breakfast, cappuccino and croissant, early in the morning, a walk around the streets near Pompei and a quick shopping session.
The day could not end better, a quick visit and some shot at Campanile di Pompei, in front of a beautiful sunset. It was a long time since I was missing there, but every time I got the top, the feeling is always the same: I am the master of the world.

It's great dedicate a day to themselves to be alone with their thoughts sometimes. This was one of those days.

Striped sweater, scarf/cape, biker trousers, backpack, like a tourist, and to complete the look my black studded converse: the perfect outfit for the perfect Sunday.

And you, what do you think about? Early riser or late riser?

See you soon with a new and very interesting topic!

Lots of love.


E' vero, non sono per niente un tipo mattiniero. Sono uno che si sveglia tardi.

In realtà sono una persona molto produttiva la mattina e la notte soprattutto. Non so spiegarmi il perché. Ma a quanto pare il mio corpo funziona così.. Sarà anche questo uno dei motivi per i quali non riesca a svegliarmi prima delle 10?!

Ma allo stesso tempo a volte, lo devo ammettere, non c'è cosa migliore di svegliarsi di mattina PRESTO. La giornata sembra iniziare in modo diverso. L'aria fresca, il cinguettio degli uccellini, le abbondanti colazioni, il non dover fare le cose di corsa perché si è sempre in ritardo..

Ho avuto una domenica mattina molto relax. La mia solita colazione, cappuccino e croissant, di buon'ora, una passeggiata per il centro e un po' di spese.
La giornata non poteva concludersi in modo migliore, una piccola visita e qualche scatto al Campanile di Pompei, davanti ad un tramonto mozzafiato. Era da parecchio che ci mancavo, ma ogni volta che arrivo in cima la sensazione è sempre la stessa: sentirsi padrone del mondo.

E' bello a volte dedicare delle giornate unicamente a se stessi per starsene da soli con i propri pensieri. Questa è stata proprio una di quelle.

Maglione a righe, sciarpa/cappa per coprirmi dal freddo, pantalone biker, backpack, in stile turista, e  a completare il look le mie converse borchiate: look perfetto per una domenica perfetta.

E voi, cosa ne pensate? Siete dei mattinieri o dei dormiglioni?

A presto con un nuovo argomento, che interesserà sicuramente a moti di voi.

Lots of love.
DSC_1149 DSC_1148 DSC_1158 DSC_1142 DSC_1131 DSC_1212 DSC_1242 DSC_1141 OUTFIT:
Sweater: DENIM & SUPPLY RALPH LAUREN
Scarf: ZARA
Trousers: ANTONY MORATO
Backpack: BEARA BEARA
Shoes: CONVERSE ALL STAR
Sunglasses: RAY-BAN

PHOTOS BY MARA CRISCUOLO

No comments:

Post a Comment